Servicii complete de depanare / mentenanta PC

Depanare PC, asistenta tehnica, configurare echipamente IT Asistenta tehnica profesionista
Putem oferi asistenta tehnica profesionista pentru reparatiile hardware (desktop, laptop, monitoare), inlocuirea si/sau repararea componentelor defecte, dar si pentru cele software (instalarea sau reinstalarea sistemului de operare, repararea acestuia, devirusare, optimizare). Putem instala si configura oricare componenta ori echipament hardware (PC-uri, laptopuri, tablete, routere wireless etc.) sau orice software. Oferim asistenta de specialitate in utilizarea componentelor IT si solutii profesioniste pentru orice problema IT. Compania noastra ofera o gama completa de servicii IT, adresandu-se atat firmelor mici si mijlocii, cat si persoanelor fizice. Suntem o echipa ce insumeaza peste 10 ani de experienta in ceea ce priveste intretinerea echipamentelor de calcul, efectuarea de service calculatoare (hardware & software), implementarea de retele (atat cu fir cat si wireless - proiectare, cablare, instalare, configurare, administrare), oferirea de servicii de asistenta tehnica si mentenanta, cat si a serviciilor de consultanta.
O echipa experimentata
O echipa experimentata de profesionisti la care puteti apela In functie de nevoile fiecarei firme, putem oferi abonamente flexibile de mentenanta a echipamentelor de calcul, dar putem actiona si sub forma de interventie (in cazul firmelor cu care nu avem contract). Abonamentele oferite includ un numar fix de interventii (atat software, cat si hardware), intretinerea si implementarea (la cerere) a retelelor de calculatoare, consultanta in ceea ce priveste achizitionarea si configurarea echipamentelor IT si a serviciilor folosite (Internet, intranet, mail, file sharing, printing).
Avantaje clare pentru companii
Contractarea unei firme pentru indeplinirea de servicii de mentenanta hardware/software aduce o serie de avantaje in fata angajarii de personal in cadrul companiei dumneavoastre:
  • serviciile vor fi oferite de personal calificat si experimentat, nemaifiind nevoie de instruirea tehnica a personalului;
  • costurile de a contracta o firma de mentenanta este mult mai mic decat in cazul angajatilor;
  • aveti posibilitatea de a deduce o parte din impozite.
Metode moderne de acordare a suportului tehnict
Pentru probleme software minore sau o diagnosticare rapida de la distanta (unde este posibil), acordam suport tehnic atat telefonic, cat si remote, prin intermediul aplicatiilor de conectare la distanta (VNC, TeamViewer, RemoteDesktop etc.)